Scent Marketing
Scent marketing je impresivan instrument za aktivaciju vaše kompanije na inovativnom nivou čime se postiže komparativna prednost u odnosu na konkurenciju!
Stvorite željeni ambijent prema svojim željama tačno u skladu sa vašim idejama i potrebama pomoću koncepta aromatizacije prostora.
Vaši kupci će se osećati ugodnije, zadržati se duže i kupiti znatno više. Investicija koja unapređuje profitabilnost!
Otkrijte svet marketinga mirisa i iskusite efekat scent marketinga i arome! Biće nam drago da vam u svakom trenutku budemo od pomoći i savetujemo vas na putu ka personalizovanju arome za Vaše kompanije.
Unapredite Prepoznatljivost Brenda
Unapredite Osećaj Boravka Kupaca U Vašim Objektima
Produžite Vreme Boravka Kupaca U Objektima
Privucite Nove Potrošače
& Brend
Unapredite Prodaju & Inicirajte Lojalnost Brendu

Iskustva Sa Scent-nim Tržištem
Započnite odmah sa marketing strategijom aromatizacije prostora u vašoj kompaniji. Nudimo vam kompletan paket opreme za aromatizaciju. Kvalitet je naš glavni cilj.
Želimo da korišćenjem opreme za aromatizaciju dostignete ciljeve i stvorite ugodnu atmosferu za povećanje prodaje i imidža kompanije. U tu svrhu, nudimo vam najbolji proizvod po veoma atraktivnoj ceni.
Ovaj cilj se može postići samo pažljivim izborom svih sirovina potrebnih za proizvodnju naših mirisa.
Saradnja
Započnite sada sa vlastitim iskustvom scent marketinga. Biće nam drago da vas posavetujemo. Zajedno ćemo pronaći mirisnu notu koja savršeno odgovara vašem brendu kao i adekvatne difuzere koji će u prostoru kreirati nezaboravno iskustvo.
Konkurantna Prednost Scent Tržišta
1.
U 21. veku, fokusiranje na proizvod ili uslugu i konkurentne cene jednostavno nisu dovoljni. Zbog toga preduzeća moraju tražiti alternativne metode brendiranja.
2.
Da bismo se izdvojili od konkurencije moramo se fokusirati na brendiranje unosenjem željene arome u poslovne prostore. Ovo se najefikasnije može postići privlačenjem naših emocija, putem naših čula. Tačnije, kroz miris.
Možda se pitate: Zašto miris? A zašto ne samo muzika ili vizuelni znak?
Jer je naš čulo mirisa jedino čulo koje ima direktan i neposredan uticaj na naše emocije. U stvari, fiziološki je naš osećaj mirisa jedino čulo direktno povezano sa našim limbičkim sistemom, koji kontroliše naše emocije.


Studije slučaja - Case Study
Možemo naći dosta studija o efektima mirisa na ponašanje potrošača:
- Jedno istraživanje Univerziteta u Paderborn-u u Nemačkoj mere 15,9% porasta vremena provedenog u prodavnici dodavanjem prijatnih mirisa. To je dovelo do povećanja namere kupca za kupovinu 14,8%.
- Stručnjak za marketing Art Frickus of Conspicious, kaže da su i veliki brendovi istraživali olfaktivni marketing, npr. Schell. On tvrdi da su za hlebne proizvode doveli do povećanja prihoda od 15 do 30% kada su miris svežeg peciva uneli u prodajni prostor.
- Joep De Heer, profesor sa Univerziteta Inholland Delft, želeo je da izmeri uticaj mirisa na prihod u supermarketima. Da bi to postigao, dodao je miris kafe u delu poslastičarnice supermarketa COOP u trajanju od 6 nedelja. Rezultati? Povećanje prodaje vafla za 100%, kolača za 166,6%, Verkade Dora Cookies za 86% i Marije keksa za 55%.
Ovo je samo nekoliko od mnogih studija provedenih o olfaktivnom marketingu.
Nadamo se da vam ovo pokazuje koliko moćan miris može biti marketinški alat.
A možda sledeći put kada osetite miris svežeg peciva na benzinskoj pumpi, znaćete da se to prodaje. Ali takođe ćete znate da vaš limbički sistem neće moći da odoli…
Ovaj fiziološki fenomen doveo je do toga da Anick Bosmans, psiholog sa Univerziteta u Gentu, osnuje „Istraživački centar za potrošačku psihologiju i marketing“. Tamo je sprovela brojne studije o uticaju dodatih mirisa na ponašanje potrošača.
Pored toga, ne možete „odabrati“ da nešto ne osetite. Mirišete miris i u sekundi možete osetiti promenu raspoloženja na bolje. Ništa nema dubljeg i snažnijeg uticaja na naše emocije od mirisa.