O nama

čini tim ljudi sa internacionalnim iskustvom u pružanju marketinških rešenja za aromatizaciju prostora.
Isporučujemo vrhunske i sveobuhvatne arome koje dopunjuju i jačaju brendove naših klijenata obraćajući se njihovim kupcima na emocionalnom nivou.
Naš cilj je da kreiramo emocionalnu vezu izmedju proizvoda i korisnika kroz arome koje nudimo u našoj ponudi.
Lakše je izvršiti kupovinu iz emocionalnih nego iz praktičnih razloga i zato mi u tu svrhu i plasiramo naše proizvode koji će pomoći Vama i Vašim kupcima da lakše donesu odluku.
PrimeScent diffuzeri i mirisne arome izrađeni su u skladu sa najstožim IFRA (International Fragrance Association), standardima i propisima.

PrimeScent mirisne arome su izrađene u skladu sa najstožim IFRA (International Fragrance Association), standardima i propisima.
PrimeScent difuzeri su proizvedeni u Evropi i imaju sve standarde koji su neophodni za sigurno korišćenje.

Mi Smo Tu
Da na jedinstven način unapredimo Vaše poslovanje i oplemenimo put do uspeha.
- 01 PrimeScent Usluge
Usluga se sastoji od pronalaženja strateških objekata i periodičnog održavanja sistema za miris, kako bi se korisniku stvorilo nezaboravno senzorno iskustvo sa sledećim prednostima:
- Poboljšava iskustvo kupovine
- Jača brend vaše kompanije
- Generiše pamćenje brenda
- Predstavlja pozitivnu sliku proizvoda i usluga
- Poboljšava prepoznavanje brenda
- Produžuje vreme boravka kupaca u vašim objektima
- Privlači nove kupce
- Stvara percepciju povećane vrednosti
- Podstiče ponavljanje posete vašim objektima
- Povećava prodaju
- Inspiriše kod potrošača lojalnost brendu
- Utiče na performanse na radnom mestu
- Suzbija neprijatne mirise
Korisnicima naših usluga omogućen je Rental system service (RSS) koji obuhvata sledeće stavke:
- Odgovarajući uredjaj koji će doprineti kreiranju nezaboravnog iskustva klijenata u vašem prostoru
- Pravovremenu zamenu i servisiranje refila za vaš prostor i uvek omogućiti da se održi senzorna arhitektura i željeni efekat
- Stručni i profesionalni savet u odabiru nota za odgovarajuce prostore u kojim želite da postigneme maksimalan senzorno arhitektonski efekat
- Stalno informisanje o novim trendovima i proizvodima koji će doprineti Vašoj izgradnji senzornog marketinga i arhitekture porstora

Ovaj servis može da bude pružen na prodajnom mestu ili tokom nekog dešavanja ili na sajmovima na svim mestima gde imate dodira sa kljientima koji će osetiti razliku izmedju Vas i ostalih i pružiti im dodatno pozitivno iskustvo sa Vaše strane i povećati lojalnost ka Vama i Vašoj kompaniji.
Renta Scent aroma je danas u svetu neizostavna i jedinstvena opcija koju primenjuju mnoge kompanije koje žele da rade na sopstvenom imidžu I razvoju brenda uopšte.

- 02 BTL OLFAKTORNE AKTIVNOSTI
Aktivacije BTL mirisa su senzorne marketinške strategije koje se mogu razviti na ciljanim pozicijama ili prodajnim mestima, a koje mogu pojačati emocije i osećanja.
Emotivna povezanost aroma Vam omogućava da održite vezu sa svojim klijentima, kako u prodavnici, tako i u drugim kanalima prodaje. Mi reprodukujemo mirise koji su povezani sa određenim proizvodima kako bismo pobudili pozitivne emocije, probudili sjajne uspomene i na kraju podstakli kupca da kupi.
Činjenica je da se setimo 35% onoga što mirišemo u poređenju sa 5% onoga što vidimo. Ove vrste kampanja imaju tendenciju da budu izuzetno uspešne uz značajno povećanje prodaje.
- 03 Trendovi u poslovanju
Prema Small Business Trends, miris je drugačiji od svih drugih ljudskih čula. Svaka aroma ima trenutni efekat, jer zaobilazi kognitivne misli i ide direktno u limbički sistem mozga, koji kontroliše emocije.
Ideja je da se razvije nezaboravno iskustvo i stvori emocionalno trojstvo između lojalnosti prodavnici, mirisa i potrošača.
60% kupaca donosi odluke za manje od četiri sekunde. Ambijentalni miris je primarni okidač za taj izbor. Počnite da aromatizujete svoj objekat danas kako biste sutra pružili nezaboravno iskustvo za svoje klijente.

“Izgradnja čvršće emocionalne povezanosti izmedju kupca i brenda putem multisenzornog marketinga direktno dovodi do viših cena koje su potrošači spremni platiti.”