
Arome
Šta je esencija
Tačno značenje reči esencija je kompozicija u različitim proporcijama ove vrste raznovrsnih prirodnih sirovina materijala koji se dobijaju iz prirode metodama kao što su destilacija i ekstrakcija i razvijaju se u laboratorijskom okruženju.
Šta su
mirisne note
Gornja / Glavna nota
Ovo je početna suština mirisa koji se percipira. Ostavlja prve utiske o mirisu. Mirisi koji čine gornju notu su od sirovina koje čine i miris „svežim“ i vrlo lako se šire u prostoru. Posebno se koriste citrusni mirisi često u gornjim notama.
Srednje note
Miris arome koji dolazi nakon što se gornja nota rasprši i čini glavno telo miris, trajniji. Srednja nota maskira teške osnovne note i zaokružuje miris. Obično se u srednjoj noti koriste cvetni i biljni mirisi.
Osnovna nota
Čini glavnu temu mirisa zajedno sa srednjom notom. Osnovne note donose dubinu i čvrstoću mirisa. Jedinjenja u ovoj belešci su često fiksativi koji se koriste za držanje i pojačavanje jačina svetlijih gornjih i srednjih nota. Mošus, vetiver i smola su tipične sirovine koje se koriste u ovoj napomeni.
Jedinjenja koja ste koriste u suštini pokreću proces osećaja mirisa na osnovu varijacije nota koje se pojavljuju u različito vreme u zavisnosti od toga koliko brzo isparavaju. Generalno, ono što prvo primetimo su sveži elementi u mirisu. Gornje note esencije se sastoje uglavnom od voćnih mirisa, zelenih nota i citrusnih mirisa takođe. Srednje note čine suštinu odnosno glavnu temu mirisa.
Cvetni mirisi i mnoga biljna i aromatična jedinjenja uključeni su u grupu srednjih nota.
Bazne note osiguravaju postojanost i daju mirisu čvrstinu. Ove beleške su napravljene od začinskih, drvenih mirisa kao i smola. Ova teorijska definicija esencije/parfema naziva se „Piramida mirisa“.

Arome
Proizvode se u Evropi od čistih i prirodnih sirovina, bez rastvarača, naftnih derivata i drugih potencijalno opasnih hemikalija, kao što su pogonska goriva koja se nalaze u aerosolnim sprejevima.
PrimeScent Arome
Eliminišu osećaj „teške atmosfere“ jer imaju visoke koncentracije esencijalnih ulja za promovisanje pozitivnih senzornih efekata na vaše emocionalno stanje, energiju, koncentraciju, između mnogih drugih prednosti.
PrimeScent Arome
Naše mirisne note se mogu izabrati iz različitih familija aroma: citrusni, voćni, cvetni, orijentalni, drveni, morski. Pored ovoga postoje i specijalne arome koje se koriste u industrijama: pekarstvo, poslasticarstvo, za retail industriju itd. To su posebni namenski mirisni tonovi koji mogu biti dostupni Vama.
U PrimeScent ponudi se nalaze osnovne arome od kojih izdvajamo:
Cvetne/Floralne note

Cvetni
U cvetnim notama dominira miris cveća. Pojedinačne cvetne note hvataju mirisni duh određeni cvet (soliflore), dok cvetni buket kombinuje mirise više cvetova u jednom i harmonična nota. Cvetne note se mogu oslanjati na mirisne esencije pravog cveća, ali vrlo često cvetne note kombinuju sintetički i prirodni materijal.

Meki cvetni
Prirodne, ili blago drvenaste note često pojačavaju cvetni buket. Gornja nota je sinergija od aldehida i hesperidija. Ova podporodica je nastala stvaranjem Chanela br. 5, prvog cvetno-aldehidni parfem sa neobično velikom količinom aldehida. Primeri uključuju: Chanel br. 5 i Estee Lauder Vhite Linen.

Floral Oriental
Slatka, topla, puderasta baza tipična za ovu grupu u harmoniji sa cvetovima poput gardenije, tuberoze, tiare ili sa začinjenom notom karanfila.
Sveže/Fresh note

Aromatično (Fuger)
Aromatične note najčešće se kombinuju od žalfije, ruzmarina, kima, lavande i drugih biljaka koje veoma intenzivan travnato-začinski miris. Često se kombinuju sa citrusnim i začinskim notama. Aromatično kompozicije su tipične za mirise za muškarce.

Citrusi
Kompozicije citrusnih mirisa su bazirane na limunu, pomorandzi, bergamotu, grejpfrutu ili mandarini, sa druge citrusne, aromatične i kisele note za muškarce i cvetne note za žene.
Drvenaste/Woody note

Woods
Raskošne kompozicije drvenih nota u srcu parfema naglašene su drvenim notama baza. Topla, misteriozna sandalovina, suvlji i oštriji kedar i vetiver, smolasta i mekana egzotika sorte su obično praćene aromatičnim i citrusnim notama.

Mossi Voods
Ova mirisna grupa je dobila ime po parfemu Coti Chipre kreiranom 1917. Chipre znači Kipar u Francuski. Ovaj oštar miris baziran je na harmoniji hrastove mahovine, labdanuma, pačulija i bergamota.

Suvo drvo/
Dry woods
U njega se stavljaju mirisi kože u raznim nijansama, od cvetnih, baršunastih kompozicija do kiselkastih, zadimljenih. Ovu grupu spada koža, duvan, kedrovo drvo, biber začini, tamjan, zadimljen, topao i privlačan, ponekad okrepljen blagim prskanjem citrusa.

Vocne
Note
Voćne note su sveže i okrepljujuće. Glavne voćne note uključuju bobice i drugo ne-citrusno voće.Voćne note su često slatke i trpke i veoma prijatne tokom vrućih sezona.

Orijentalne
Note
Orijentalni mirisi sa dominantnim amberom stavljeni su u posebnu grupu. Zahvaljujući njihovoj naglašenoj toplini i senzualnosti. Njihov raskošan buket uključuje opojne i intenzivne supstance kao što su mošus, vanila, egzotične smole i drvo, često praćene egzotičnim cveća i začina.

Voda
Kompozicije ove grupe uključuju sveže akorde morske vode, planinskog povetarca i čistog platna i uglavnom se nalaze kao mirisi za muškarce.

Zelena
Zelene note mogu da dodaju oštriju svežinu cvetnom buketu. Kompozicije ove grupe uključuju naglašene zelene note trave ili lišća, pored aromatičnih komponenti (lavanda, ruzmarin, drvo). Galbanum je tipičan sastojak ove vrste parfema, kao i kombinacije koje dočaravaju sveže rezane trava.
PrimeScent mirisne arome su izrađene u skladu sa najstožim IFRA (International Fragrance Association), standardima i propisima.
PrimeScent difuzeri su proizvedeni u Evropi i imaju sve standarde koji su neophodni za sigurno korišćenje.

Šta je odorizacija/profesionalna aromatizacija
Miris je sredstvo komunikacije namenjeno brendu u obliku mirisa. Odorizacija je najznačajnija inovacija koja se koristi poslednjih godina i ima za cilj da utiče na najbitnije elemente poput sledećih:
Naziv brenda – Auditori Sense / Eiesight
Logo brenda – Eiesight
Reklama brenda – Slušni čulo / vid
Proizvod – Čulo dodira / Čulo ukusa
Miris brenda – Čulo mirisa
• Vrednost odorizacije/profesionalne aromatizacije dodatna vrednost brendu.
• Miris može izazvati srećne asocijacije u sećanjima naših kupaca.
• Takođe mogu povećati efikasnost zaposlenih i učiniti da se osećaju bolje.
• Kada su vaši kupci pod uticajem mirisa, oni razlikuju vaš brend i oni to pamte.
• Udruženje mirisa povećava lojalnost i zadovoljstvo kupaca.
• Povećava se vrednost Vašeg brenda.
• Kao i vaša prodaja.
