PrimeScent

Scent Marketing

Scent marketing je impresivan instrument za aktivaciju vaše kompanije na inovativnom nivou čime se postiže komparativna prednost u odnosu na konkurenciju! 

Stvorite željeni ambijent prema svojim željama tačno u skladu sa vašim idejama i potrebama pomoću koncepta aromatizacije prostora.

Vaši kupci će se osećati ugodnije, zadržati se duže i kupiti znatno više. Investicija koja unapređuje profitabilnost! 

U specializovanim laboratorijama isključivo se koriste čiste arome, esencijalna ulja i visokokvalitetna parfemska ulja. Kvalitet proizveden u EU ispunjava sve zahteve. Na taj način osiguravamo pažljiv izbor svih sirovina. 

Otkrijte svet marketinga mirisa i iskusite efekat scent marketinga i arome! Biće nam drago da vam u svakom trenutku budemo od pomoći i savetujemo vas na putu ka personalizovanju arome za Vaše kompanije.

Brend
0%
Unapredite Prepoznatljivost Brenda
Kupci
0%
Unapredite Osećaj Boravka Kupaca U Vašim Objektima
Vreme
0%
Produžite Vreme Boravka Kupaca U Objektima
Pažnja
0%
Privucite Nove Potrošače
Prodaja
& Brend
0%
Unapredite Prodaju & Inicirajte Lojalnost Brendu

Iskustva Sa Scent-nim Tržištem

Započnite odmah sa marketing strategijom aromatizacije prostora u vašoj kompaniji. Nudimo vam kompletan paket opreme za aromatizaciju. Kvalitet je naš glavni cilj.

Želimo da korišćenjem opreme za aromatizaciju dostignete ciljeve i stvorite ugodnu atmosferu za povećanje prodaje i imidža kompanije. U tu svrhu, nudimo vam najbolji proizvod po veoma atraktivnoj ceni.

 

Ovaj cilj se može postići samo pažljivim izborom svih sirovina potrebnih za proizvodnju naših mirisa.

Saradnja

Započnite sada sa vlastitim iskustvom scent marketinga. Biće nam drago da vas posavetujemo. Zajedno ćemo pronaći mirisnu notu koja savršeno odgovara vašem brendu kao i adekvatne difuzere koji će u prostoru kreirati nezaboravno iskustvo.

Konkurantna Prednost Scent Tržišta

U vremenu kada su tehnologija i nove linije komunikacije u fokusu potrošača tako lako dostupne kompanijama, preduzeća se i dalje trude da se odvoje od konkurencije.

1.

U 21. veku, fokusiranje na proizvod ili uslugu i konkurentne cene jednostavno nisu dovoljni. Zbog toga preduzeća moraju tražiti alternativne metode brendiranja.

2.

Da bismo se izdvojili od konkurencije moramo se fokusirati na brendiranje unosenjem željene arome u poslovne prostore. Ovo se najefikasnije može postići privlačenjem naših emocija, putem naših čula. Tačnije, kroz miris.

Možda se pitate: Zašto miris? A zašto ne samo muzika ili vizuelni znak?

Jer je naš čulo mirisa jedino čulo koje ima direktan i neposredan uticaj na naše emocije. U stvari, fiziološki je naš osećaj mirisa jedino čulo direktno povezano sa našim limbičkim sistemom, koji kontroliše naše emocije.

Studije slučaja - Case Study

Možemo naći dosta studija o efektima mirisa na ponašanje potrošača:

Ovo je samo nekoliko od mnogih studija provedenih o olfaktivnom marketingu.

 

Nadamo se da vam ovo pokazuje koliko moćan miris može biti marketinški alat.

 

A možda sledeći put kada osetite miris svežeg peciva na benzinskoj pumpi, znaćete da se to prodaje. Ali takođe ćete znate da vaš limbički sistem neće moći da odoli…

Ovaj fiziološki fenomen doveo je do toga da Anick Bosmans, psiholog sa Univerziteta u Gentu, osnuje „Istraživački centar za potrošačku psihologiju i marketing“. Tamo je sprovela brojne studije o uticaju dodatih mirisa na ponašanje potrošača.

 

Pored toga, ne možete „odabrati“ da nešto ne osetite. Mirišete miris i u sekundi možete osetiti promenu raspoloženja na bolje. Ništa nema dubljeg i snažnijeg uticaja na naše emocije od mirisa.